Instagram -->

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Dziecko rozwiąże każdy problem.


O tak, tak! Tak twierdzę! Dziecko weryfikuje wszystkie Twoje priorytety, rozwiązuje problemy. U mnie z całą pewnością!


Jeszcze rok przed ciążą miewałam dylematy: na którą pójść imprezę? w którą kieckę wskoczyć? gdzie pojechać na długi weekend? z kim? pić czy nie pić? pojechać na uczelnię czy na zakupy? ugotować obiad czy zjeść na mieście? założyć wysokie obcasy i wyglądać hot czy wygodne japonki i też wyglądać hot? jaką playlistę włączyć? włosy związać czy rozpuścić? No dobra, były też pytania z natury filozoficzne: kimże jestem dla wszechświata? po co żyję? czy życie ma sens?

No cóż. Jeśli wciąż masz takie problemy, urodzenie dziecka na pewno pomoże Ci je natychmiastowo rozwiązać! Na przykład:

1. Na którą iść imprezę?
NA ŻADNĄ.
2. W którą kieckę wskoczyć?
W TĄ Z GUZIKAMI Z PRZODU, ŻEBYŚ W RAZIE KARMIENIA MOGŁA SZYBKO   WYCIĄGNĄĆ CYCA.
3. Gdzie pojechać na weekend?
TAM, GDZIE SĄ ODPOWIEDNIE WARUNKI DLA DZIECI, ATRAKCJE DLA DZIECI I ŻEBY MOŻNA BYŁO WJECHAĆ SPACERÓWKĄ Z DZIECKIEM.
4. Z kim?
GŁUPIE PYTANIE.
5. Pić czy nie pić?
PIĆ. DUŻO WODY.
6. Pojechać na uczelnię czy na zakupy?
JASNE, ŻE NA ZAKUPY! KUP COŚ DOBREGO NA OBIAD. I PAMPERSY.
7. Ugotować obiad czy zjeść na mieście?
LEPIEJ OBIAD, CHOLERA WIE CO W KNAJPACH DODAJĄ DO ŻARCIA.
8. Założyć wysokie obcasy i wyglądać hot czy japonki i też wyglądać hot?
HOT TO ZNACZY GORĄCO?
9. Jaką playlistę włączyć?
PIESKI MAŁE DWA, ALBO WYŁĄCZ CAŁKIEM, BO MAŁA ŚPI.
10. Włosy związać czy rozpuścić?
JEŚLI LECĄ CI NA POTĘGĘ TO ZWIĄŻ ALBO OBETNIJ NA KRÓTKO (TAK ZROBIŁAM JA).
11. Kimże jestem dla wszechświata?
MATKĄ.
12. Po co żyję?
DLA DZIECI.
13. Czy życie ma sens?
JUŻ SKOŃCZ PIEPRZYĆ!




PS: Ten post ma charakter ironiczny i nie ma na celu namawiania kobiet do nieprzemyślanego zachodzenia w ciążę.

PS2: Bardzo kocham swoje życie takie jakie jest! ;)


7 komentarzy: